An in Afrika

Friday, February 02, 2007

Alles ok hier! Ik hoop bij jullie ook.
Ondertussen zijn er hier een heleboel nieuwe vrijwilligers aangekomen en ook de vriendin van Adama bogolan, waar het heel goed mee klikt. We hebben al een feestje bij Adama gehad met een afrikaanse verteller en muzikanten (kora en djembé). Heel tof. woensdag een concertje meegepîkt van twee vrienden van Fanny die samen met het orkest van Bois d'ebene gespeeld hebben. Het was echt heel goed. Ik heb er van genoten.
De speelplaats van de kleuters is ondertussen bijna aangelegd met enkele nieuwe speeltuigen en zand. Het ziet er echt heel anders en veel beter uit en dat dankzij ons belgenlandje. Goed he! Morgen vertrek ik nog eens naar Banfora en gaan we naar Tengrela de nijlpaarden bekijken en les peak de Sindou. Verslagje volgt wel.
Ik heb hier gehoord dat ik mijn vrienden moet voorbereiden op mijn thuiskomst en dat ik ze nog enkele weken ga nodig hebben om te kunnen vertellen. Meestal begrijpen ze de verhalen niet zo goed. Daarom ben ik heel tevreden dat ik toch enkele mensen zal hebben die het iets beter gaan begrijpen omdat ze langsgeweest zijn. Ik moet toegeven ik ga hier enkele mensen heel erg missen, maar ik kijk er ook naar uit om terug thuis te komen en te kunnen vertellen.

vele groetjes,
An

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hoi An,
blijkbaar hebben de kleine extra's die Gerda voor je verzameld heeft onder de vrienden van HRC een heel klein beetje geholpen bij het uitbouwen van je klasje daar. We volgen het met z'n allen,wees maar zeker.Gerda's verhalen gaan nog mee!Je weet hoe kleurrijk ze kan vertellen en het is een waar plezier om ernaar te luisteren,zelfs voor de mensen die je iets minder van nabij kennen.Niks beter dan een langere duurloop!En eens je terug bent en alle verhalen verteld zijn aan je naasten, zetten we met de lopersclubnmadammen ook zeker iets in elkaar om naar je te komen luisteren.
Hou je goed daar,veel liefs aan alle kinderen en de groeten aan de nijlpaarden!
Lien

11:40 AM  

Post a Comment

<< Home