An in Afrika

Monday, September 18, 2006

wat een weertje koekepeertje

Ni normaal.Nu ben ik niet meer in ons belgenlandje en nu regent het hier elke dag. En ikkan u verzekeren dat het geen buitjes zijn zoals bij ons. Het giet hier dan een uur,maar op dat ene uur valt er meer uit de lucht dan ons pizzewizzeweertje opeen week. Ondertussen heb ik al meubeltjes laten maken voor mijn woonst en ben ik al veranderd van koer. Als blanke zou ik er toch eenheel stuk meer moeten betalen, dushebbenwe nog iets anders,goedkoper en beter gevonden. Welmet gewone douche. Spijtig.
Ik heb ookal kennsi gemaakt in hetdispensair Trottoir waar ik zal werken inde kleuterklassen. Ik ben er van geschrokken hoe goed ze zijn uitgerust qua materiaal. Ik heb er zin in om te beginnen. Elke morgen tussen 8u en 12u in de klas. Nadien is er middagrust. 's Avonds dwzlate namiddag want hier is het om 14u al bonsoir, nog voorbereidingstijd enhuisbezoeken. Wat dit laatste inhoudt, zaliknogmoeten ontdekken. Maarde kindjes zullen de toubabou wel helpen,wantze zijn hier wel erg gastvrij en behulpzaam.

tot de volgende,
An

0 Comments:

Post a Comment

<< Home