An in Afrika

Wednesday, August 30, 2006

De rekening

Ik hoop dat ik niet te veel mensen moet teleur stellen, maar het is ons niet meer gelukt om de giften fiscaal aftrekbaar te maken. Er moest dan van in het begin op een andere rekening gestort geweest zijn, dus zouden we naar iedereen moeten terug storten en iedereen op die andere rekening laten storten. Het project in het buitenland moet al enige tijd bestaan en moet echt erkend zijn, wat nog niet het geval is. Het project zal nu worden opgestart. Er moeten twee mensen die geen familie van elkaar zijn volmacht hebben over de rekening. en nu zijn ons mama en ikzelf de gevolmachtigden. Je moet nog een goedkeuring krijgen, waar we waarschijnlijk met deze dingen niet voor in aanmerking komen. Ik heb mijn uiterste best gedaan, maar het is niet gelukt. Waar we wel zeker van zijn is dat ik het geld van de giften zeker goed zal besteden en dat jullie nadien een uitgebreid verslag krijgen over wat er met de centjes gebeurd is.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home