An in Afrika

Tuesday, December 23, 2008

meer bekendheid!

In de juli 2008 ging ik naar een India, een gelijkaardig project bezoeken om zo mijn ogen de kost te geven. 'OpusIII' het project in India heeft mij weer nieuwe dingen geleerd. Met hun 10 jaar ervaring staan zij natuurlijk al vele verder dan wij en daarvan kunnen wij wel iets opsteken. (meer uitleg over opusIII kan je vinden op www.opusiii.be)
Een eerste punt was zoeken naar enkele mensen die mij een beetje kunnen ondersteunen. Trui Troost, een vriendin waarmee ik veel gelopen heb, heeft laten weten dat ze dat wel ziet zitten en wij zijn onmiddellijk in actie getreden. Na een babbel met Riet en Yvo van 'OpusIII' zijn we eraan begonnen om ons project een beetje meer bekendheid te geven.
We zochten een meer toegankelijke naam, een nieuw logo en we maakten een folder.
We hebben ondertussen ook enkele acties gedaan:
een rommelmarkt: 162,45€
soep en wafels verkoop op de markt: +/-225€
We kregen ondertussen de vraag van Cesaed om een vrouwenproject te ondersteunen met microkredieten. Daarom deze kleine acties om geld bijeen te zoeken.
We zijn ook volop op zoek naar andere fondsen of acties die ons kunnen helpen zodat we 'petit à petit' er wel gaan komen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home